GYIK - Vásáróink GYakorI Kérdései:
HOGYAN TUDOM ÁTVENNI A RENDELÉSEMET?
1. GLS Futárszolgálattal: A csomag feladásáról e-mailt küldünk, a futár pedig a kézbesítés várható idejéről (3 órás időintervallum) aznap reggel SMS-t küld a megadott telefonszámra. A futárnak utánvéttel, készpénzben vagy bankkártyával tud fizetni. Érdemes olyan helyet megadni szállítási címként, ahol 8 és 17 óra között valaki át tudja venni a csomagot. Amennyiben Ön nem tartózkodik a megadott címen, a futárral az SMS-ben megadott telefonszámon egyeztethet, mikor tudja átvenni a csomagot. A szállítási díjakat a rendszer automatikusan számítja ki a csomag súlyából, méretéből és az utánvét összegéből.
2. Személyes átvétellel: A megrendelt csomagot a rendelés visszaigazolása után személyesen is átveheti üzletünkben. Kérjük, várja meg, amíg visszajelzünk e-mailen, hogy a termék üzletünkben van-e, vagy át kell hoznunk logisztikai központunkból. Értesítést küldünk, amikor a csomagját összekészítettük. Kertészetünkben fizethet készpénzzel vagy bankkártyával. Növényvédő szereket nem szállíttathatunk ki futárral, ezeket csak Személyes átvétellel lehet megvásárolni kertészetünkben. Címünk: 2094 Nagykovácsi, Kossuth Lajos u. 14. Nyitvatartás: H-P:9-18-ig, Szo: 9-15-ig.
3. Raklapos szállítással vagy GLS XXL szolgáltatással: 40kg feletti, túlméretes csomagokat, pl. nagyobb mennyiségű virágföld, több szarvasmarha trágya, esővízgyűjtő tartályok, 2m-nél hosszabb nyelek, növénykarók rendelése esetén a rendszer Személyes átvételt , GLS XXL szolgáltatást, vagy Raklapos szállítást ajánl fel. Ezeknél a szállítási módoknál csak Előre utalásos vagy bankkártyás fizetésre van lehetőség. Amennyiben mégis több kisebb csomagban szeretné megkapni a rendelésedet, úgy a Megjegyzés rovatba kérjük, írja be, hogy "Több kisebb csomagban szeretném kérni a rendelésemet". Ebben az esetben telefonon egyeztetni fogunk Önnel, mennyiben módosul a szállítási költség, és csak ezután adjuk fel a csomagot.
MIT TEGYEK, HA MEGGONDOLTAM MAGAM?
Amennyiben mégsem szeretné a megrendelt termékeket átvenni, a csomag feladásáig bármikor lemondhatja a rendelését. Ebben az esetben csak írjon egy e-mailt nekünk, hogy Köszönöm, mégsem kérem a csomagot! A rendelésszámot kérjük, írja bele az e-mailbe! Amíg a futárnak nem adtuk át a rendelésedet, természetesen semmilyen költsége nem lesz.
MI TÖRTÉNIK, HA NEM VESZEM ÁT A RENDELÉSEMET?
A lemondás nélkül át nem vett csomagok szállítási- és csomagolási költsége a megrendelőt terhelik! A megrendelt termékeket addig lehet módosítani vagy lemondani, amíg a futárszolgálat nem vette át tőlünk.
MENNYI IDŐ ALATT KAPOM MEG A RENDELÉSEMET?
1. A Raktáron lévő termékeket 2-3 munkanap alatt megkapják vásárlóink, a tavaszi idényben előfordulhat, hogy 3-4 munkanap, mire a megadott címre ér a csomag. Ilyen esetben igyekszünk e-mailen vagy telefonon értesíteni a hosszabb várakozási időről.
2. A Rendelhető termékek egy külső raktárunkban vannak, a rendeléstől számítva 7-10 munkanap alatt érnek a megadott címre.
3. Előrendelésre rendelhető termékeink beszállítását épp várjuk. Megrendeltük a gyártótól, és úton vannak felénk. Amennyiben a kamion beérkezésére többet kell várni, mindenképpen telefonon vagy e-mailen értesítünk, mikorra számíthat a rendelésére.
HOGYAN FIZETHETEK?
1. Utánvétes fizetés esetén futárnál készpénzben vagy bankkártyával is fizethet.
2. Személyes átvétel esetén készpénzben, vagy bankkártyával is fizethet kertészetünkben.
3. Azonnali bankkártyás fizetéssel előre ki tudja fizetni rendelését, így átvételkor már nem kell bajlódni fizetéssel.
4. Előre utalás esetén e-mailen átküldjük a díjbekérőt. Az utalás beérkezésekor a csomagot futárszolgálattal feladjuk.
MIÉRT NEM TUDOK HÁZHOZ SZÁLLÍTÁST VÁLASZTANI? Ennek 3 oka lehet:
1. 40kg feletti vagy túlméretes csomagot és törékeny termékeket GLS-sel nem tudunk szállítani. Ebben az esetben a rendszer automatikusan csak a fenti szállítási lehetőségeket ajánlja föl. A beérkezett rendelések esetében mi megnézzük, melyik szállítással tudjuk megoldani a csomagot, és telefonon vagy e-mailen egyeztetünk veled, melyik lenne az Ön számára a legmegfelelőbb. Természetesen mi is a legkisebb költségű szállítási módot helyezzük előtérbe. Ehhez kérjük, hogy a telefonszámát az adatok kitöltésekor fokozott figyelemmel töltse ki, hogy biztosan el tudjuk önt érni!
2. Növényvédő szert tartalmaz a rendelés. Sajnos egy törvényrendelet értelmében futárszolgálat nem szállíthat növényvédő szert. Ezeket a termékeket kis "CSAK SZEMÉLYES ÁTVÉTELLEL jelöltük. Ebben az esetben a csomagot csak a növényvédő szer nélkül tudjuk elküldeni, a növényvédő szer pedig átvehető Nagykovácsiban, kertészeti szakárudánkban.
HA BEMEGYEK A BOLTBA, OTT IS MEGKAPOK MINDENT?
Nyitva tartási időben természetesen minden vásárlónkat örömmel várjuk. Azonban érdemes a rendelést előre leadni webáruházunkban, mert előfordulhat, hogy a kiválasztott utolsó terméket épp aznap megvásárolja valaki. A webáruház és a bolt árai nem minden esetben egyeznek. Egyes termékekre a boltban törzsvásárlói kedvezményt lehet igénybe venni, de a webáruházban is előfordulnak akciók, amik csak a webáruházi megrendelésekre érvényesek.
MENNYI VIRÁGFÖLDET RENDELJEK A KASPÓMHOZ?
A kaspók kiválasztásakor az "ültetőközeg térfogatával" jelezzük, milyen kiszerelésű virágföldet érdemes vásárolnia a beültetéshez.
MENNYI GYEPTRÁGYÁT RENDELJEK?
Gyeptrágya és fűmag kiválasztásánál segítünk, mekkora területre elegendő a kiszerelt mennyiség. Először azt nézze meg, körülbelül mekkora gyepfelülete van? 100, 200, 400 vagy 1000 m2?
BIO KERTEM VAN, NEM SZERETNÉK VEGYSZERT HASZNÁLNI
A BIO termesztésben engedélyezett szereket külön jelzéssel láttuk el. Így könnyebben választhatsz termékeink közül abban az esetben is, ha BIO kertet szeretne otthonra.
TERMÉKVISSZAKÜLDÉS:
Ha meggondolná magát, a nem használt terméket 14 napon belül sértetlen csomagolásban visszaküldheti nekünk, és mi 14 napon belül visszafizetjük a termék árát. Részletes vásárlási feltételekről az ÁSZF -ből minden egyebet megtudhat. Egyéb kérdéssel nyugodtan keressen bennünket e-mailen, telefonon, vagy személyesen!
Várható szállítási költségek:
A kosárban lévő termékek szállítási költségét a rendszer automatikusan számolja ki a csomag súlyából, méretéből és az utánvét összegéből A rendelés véglegesítése előtt a rendszer felajánlja a várható szállítási költséget attól függően, milyen szállítási módot választ.
Címünk: 2094 Nagykovácsi, Kossuth Lajos u. 14.
E-mail: info@biokertapolas.hu Tel: 06 (70) 7727-197
Nyitvatartás:
H-P: 9-18-ig,
Szo: 9-15-ig,
V: Zárva
Kellemes vásárlást és kertészkedést kívánunk!
A Latin Kert kertészet és Biokertápolás Csapata